به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، سید مهدی احمدی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان سلطانیه، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت محور بوئین به عنوان یکی از مسیرهای دسترسی به مراکز صنعتی و کشاورزی منطقه، عملیات روکش آسفالت این راه روستایی که بسیار فرسوده بود به طول ۶ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه با اعتبار۲۰ میلیارد تومان و استفاده بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در حال اجرا است که با پیشرفت ۵۰ درصدی، این محور زیرسازی و آسفالت شده است.
احمدی با اشاره به اهمیت تکمیل این پروژه، اظهار داشت: با اتمام این عملیات شاهد افزایش چشمگیر ایمنی برای ترددکنندگان در این محور خواهیم بود که این امر رضایتمندی اهالی منطقه و فعالان اقتصادی را به همراه خواهد داشت.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان سلطانیه تصریح کرد: طبق برنامهریزی صورت گرفته پیشبینی میشود این پروژه طی یک هفته آتی به طور کامل به اتمام رسیده و مورد بهرهبرداری قرار گیرد.